JohannesFoto

2011-07-09
16:55:08

Hemma från underbara Thailand!
Ja har egentligen inget att skriva nu mer än att jag är glad för att emma har skrivit lite här :) Jag tänkte göra nåt inlägg men kom inte på vad jag skulle skriva ;)
Jag är trött, även fast jag sov ganska mycket på flyget!
Jag har MASSOR med bilder (över 2000) som jag ska välja ut några och framkalla och göra ett album, sen ska jag ju så klart lägga upp mycket bilder här!
Jag är inte brun, så förvänta er ingenting när ni träffar mig! Jag har flagat i ansiktet så jag ser cp ut x)

Jag kom till sverige i morse kl. 8:55, när ja kom hem packade jag up å fixade lite, nu i kväll ska jag lägga mig i soffan och titta på film! Det blir nog nån av Harry Potter-filmerna. Och just det, på tal om Harry Potter så ska jag gå på den på onsdag! Jag vill inte att det ska ta slut men jag är så himla taggad :D Den kan inte vara annat än AWSOME! :)

Jag slänger upp en bild som vi tog på pappas födelsedag :)

-Benne, pappa, Anna-Lena, Paulina, Koffe, Jag, Farmor, Elias-

Ha det bra!
-JohannesFoto

Kommentarer:
#1: Moa

Är du inte brun..? Men vad har du gjort i Thailand egentligen? :O

2011-07-10 @ 10:47:19
#2: Paulina

Den bilden alltså! Visar precis hur knäppa vi är i den här släkten :)

2011-07-15 @ 17:33:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: