JohannesFoto

2011-06-21
18:25:26

rubriiiiiik....
asså ööööh, har inget o skriva:o känner mig så snäll som lovat johannes att gästblogga på hans blogg och så blir det nästan aldrig av... men eftersom jag knappt uppdaterar min egna så är det väl rätt lungt ändå..
okej.. jag har inget o säga er egentligen men tänkte att jag kanske kunde dela med mig lite av några bilder jag tagit eftersom jag precis som johannes gillar att fota?:)
Fick även lite text om hur det ligger till i Thailand! Johannes farbror och hans tjej äger alltså en resturang i Thailand så dom har vart o ätit där lite, han har även visat som runt lite över allt, dom hade hyrt nån liten buss att åka runt i. När han skrev det var det lite dåligt väder men värmen var tydligen riktigt härlig (avis på vääärmeeen). Han säger att flygresan gick väldigt bra, men han sov ingenting... Det kan inte vart så bra, haha det tar väl jättelång tid att åka till Thailand liksom?
haha han har tagit drygt 150 bilder redan, eller när han skrev det vilket var i förrgår, finns säkert jättemånga fler nu!
Hoppas han har det bra där och att alla ni andra har det bra här hemma, KRAM!:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: