JohannesFoto

2012-04-09
22:57:53

Lovet tar bort stressen!

Tjenatjo!
Ber ännu en gång om ursäkt för dålig uppdatering, måste försöka bli bättre på det. Ni kan följa mig på twitter(@conifiero) om ni vill för där är jag mer aktiv än här även om jag inte skriver överdrivet mycket!
Denna veckan har jag påsklov, vilket är oerhört skönt även om jag måste plugga lite. Plugget är ju ändå bara för mitt eget bästa.

Idag har jag kommit hem efter en liten tripp med husbilen uppåt i landet(Karlstad och runt där). I morgon ska jag på intervju för ett sommarjobb som jag är JÄTTE-intresserad av!!
Jag är inte så nervös, mest taggad!

Resten av veckan hade jag tänkt att ta de lugnt och plugga. Men nu ska jag fokusera på att försöka sova!
Ha det gött till nästa uppdatering, och glöm inte:
Följ mig på instagram @johannesbredberg


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: