JohannesFoto

2011-07-01
17:50:16

jag suger på att gästblogga...
har vart i stugan några dagar nu (därav låg uppdatering). Aja tänkte slänga in ett litet inlägg, även fast jag är kass på detta, heheheheh! Det är mycket lättare att skriva om grejer i sin egna blogg, känns lite mysko att skriva så mycket om mig själv i nån annans blogg om ni förstår vad jag menar?
Aja igår var det torsdagkväll på stan så var där och träffade folk och lyssnade lite på Newkid och September. Nästa vecka kommer Danny.. Är väl inte världens största fan av han men går ändå (gillar inte September heller men går för att det är kul och man träffar alla man känner osv... social u know?).
Vad mer kan jag skriva? Jo juste, när jag var i stugan så var vi på stranden lite och för det första har jag fått AWESOME ränder efter biknin och för det andra så var det lite läskigt för det var typ nån som drunknade :o
Kommer typ en båt och en bild i världens fart mot ett ställe och sen lite senare kommer det en till bil med en båt på släpet mot samma ställe men så krånglade det lite så det tog lång tid och då hörde man att dom pratade om att nån höll på att drunkna och sen så körde dom iväg åt samma håll som dom kom ifrån så antagligen var det försent... grymt läskigt när det händer sånna här saker.. liksom att man är med om det, även fast jag inte var i närheten av det som hände (stranden är VÄLDIGT lång...).

Aja där fick ni lite grejs att läsa.... hehehe,har inte fått så mycket uppdatering av Johannes men får väl se om det kommer mer info snart ;) han kommer föresten hem på lördag nästa vecka, har vart i Thailand i 2 veckor nu, SÅ AVIS!

Ha det bäst, ciao!
http://fotoavemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: